Kunder
Organister i København og Helsingør Stift - Konflikthåndtering (2015)
Johanneskirken, Greve - Jung, Klods-Hans, Jesus (2015)
Organistforeningen
- Konflikthåndtering for tillidsrepræstentanter (2015)
Kirkens Forum, Fredericia - Jung, Klods-Hans, Jesus (uddrag) (2014)
Ledøje-Smørum sogne -
Inspirationsdag (2014)
Fyns Stift - Præster og organister - Konflikthåndtering (2014)
Organister i København og Helsingør Stift - Konflikthåndtering
(2013)
Risbjerg kirke, Hvidovre - Meditation i en kristen kirke - hvad er det? (2013)
Skælskør og Eggeslevmagle menighedsråd - Inspirationsdag (2013)
Ansgarkirkens Menighedshus, Hedehusene - Jung, Klods-Hans, Jesus (2012)
Roskilde Stift, Liselund, Slagelse - Konflikthåndtering f. præster og organister (2012)
Dansk Organist og Kantor Samfund - Konflikthåndtering (2012)
Daginstitutionen Anishaven, Herlev - konflikthåndtering (2012)
Husum
kirke, København - Jung, Klods-Hans, Jesus (2012)
Vetterslev kirke - Jung, Klods-Hans, Jesus (2012)
Nathanaelskirkens Menighedslokaler - Viseprogram (2011, 2012)
Avedøre kirke - Kursus i samarbejde og kommunikation (2011, 2012)
Jesuskirken, København - Jung, Klods-Hans, Jesus
Kvindekredsen,
Dragør - Når uenigheden gør ondt
Dansk Veteranbilklub - Når uenigheden gør ondt (2010)
Dragør Borgerforening - Viseaftner - Jung,
Klods-Hans, Jesus - Når uenigheden gør ondt
Dragør kirkes sognegård - Jung, Klods-Hans, Jesus - Når uenigheden gør ondt
Sådan skrev de om Morten Hinz...
Daginstitutionen Anishaven, Herlev kommune
Anishaven havde booked Morten Hinz, til at guide personalegruppen gennem
øvelser der omhandlede konflikter og dens dimensioner.
Morten, forstår at guide en personalegruppe, gennem både øvelser og teori, på en meget lærerig måde,
der sætter fokus på egen læring.
Konfliktens dimensioner, og dets betydning, bliver virkeliggjort gennem gode ”gulv-øvelser” hvor alle bliver hørt, og anerkendt
for deres følelser.
Forskellen, med leder-medarbejder perspektivet, bliver bevidstgjort, så alle oplever en win win situation.
Som
personalegruppe, fik vi indfriet vores forventninger, og forventer at fremtiden vil se lysere ud, når vi igen, vil stå overfor svære samtaler med hinanden.
Takker for en lærerig dag, i godt selskab.
Heidi Lylloff
Leder af Bø. Anishaven, Herlev kommune.
Om Kursus i samarbejde og kommunikation
1000 Tak for et rigtig godt og indholdsrig kursus!
Alle har været meget begejstrede og synes de har haft en fornøjelig og
lærerig dag. Sikke et flot og gedigent forarbejde. Alt har været forberedt
til mindste detalje, det kørte bare derudad!
Ved evalueringen kom følgende kommentarer:
· Kursuslederen har været meget levende og en god formidler.
· Jeg husker din personlighed, den medrivende måde, du var på.
· Jeg synes, det har været et glimrende kursus.
· Jeg har lært, hvordan jeg skal reagere i bestemte situationer.
· Jeg har fået indsigt i mig selv.
· Jeg tænker over hvad jeg lægger øre til og hvad jeg siger.
· Jeg tænker over at være positiv i konfliktsituationer.
· Spændende program, højt fagligt indhold, forskellige aktiviteter.
· Humor blev brugt til at gøre situationerne klare for os.
· Der kom flere farver på paletten.
· Kurset kan anbefales til andre grupper, der udfører frivilligt socialt arbejde.
·
Det hele har været perfekt, det ramte plet!
Maria-Leonore Christensen, sognemedhjælper ved Avedøre kirke
Om multimedieshowet "Den skræmmende, men vidunderlige historie om Jung, Klods-Hans og Jesus"
Da jeg så titlen "Den skræmmende, men vidunderlige historie om Jung, Klods-Hans og Jesus" på multimedieshowet af Morten Hinz, tænkte jeg ved mig selv: Det må vi opleve! Og vores forventninger blev ikke gjort til skamme! Et fantastisk show der ud over de underholdende elementer harmonikamusik, fællessang m.m., også åbnede for de alvorligere, mørkere sider af menneskelivet og viderebefordrede en opfordring til at være mere positiv og tolerant. Man mærker at Morten Hinz udover at være organist også har mange års erfaring med konfliktløsning.